fotogigen Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Hei, velkommen hit :=) bildet ditt er flott med pent lys. en ting jeg synes er vesentilg ved fuglebilder er at hodet/ øynene viser.. desverre har du ikke med hodet denne gangen :=) det trekker nok ned kvaliteten på bildet noe. ellers kan jeg nevne at jeg synest bildet er teknisk pent utført.
Tor r Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Meget fin tone farger og lys,fuglen er plassert fint i bilde og er fri.
larsenfoto Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Hei, velkommen hit :=) bildet ditt er flott med pent lys. en ting jeg synes er vesentilg ved fuglebilder er at hodet/ øynene viser.. desverre har du ikke med hodet denne gangen :=) det trekker nok ned kvaliteten på bildet noe. ellers kan jeg nevne at jeg synest bildet er teknisk pent utført. Tusen takk! Alltid spennende å være ny. Er enig i at hodet burde vært med her ja! Takk for flott kommentar!
larsenfoto Skrevet 18. september 2012 Forfatter Skrevet 18. september 2012 Meget fin tone farger og lys,fuglen er plassert fint i bilde og er fri. Tusen takk!
Anbefalte innlegg