Gå til innhold

10k-20k world ms..


Anbefalte innlegg

Etter patch 5.04 sliter jeg med å spille wow etter kl 18.00.. Jeg kommer inn i spillet etter noen laange minutter, bare for å oppdage at jeg har alt fra 10000 til 20000 world ms. Dette medfører at det ikke går ann å spille.

 

Jeg har GET bredbåd og har aldri opplevd lignende. Har alltid hatt rundt 50ms maks. Alle andre spill fungerer helt perfekt. Har til og med hatt en clean install av spillet for å se om det forandret noe, men uten hell..

 

Jeg ser at flere på det offisielle forumet har samme problemene, men det virker som om Blizzard avfeier problemet med det vanlige "det er ditt problem, ikke vårt" svaret...

 

Noen andre her inne som sliter?

 

Spillet funker helt fint fra morgenen av og frem til ca 18.00.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg "leke Blizzard", men har du testet å deaktivere alle addons, og slette WTF-folderen for å se? Vi hadde noen i guildet med det samme, og combat-addons(Skada, Recount, battletext etc.) kan gi den effekten(selv om det ikke stemmer).

 

Det passer jo ikke inn med at det virker om morgenen, med mindre 1800 er da du begynner å raide ^^

 

Vet det har vært mye tull med forbindelsen mellom Blizzard og Telia, noe som fører til at enkelte kunder(uavhengig av ISP) får dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...