Gå til innhold

BK: Vindu med utsikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En prøvelse av de sjeldne å få gjengitt slike motiver så nærme det naturlige som mulig! Balansen mellom lys/farger utenfor og innenfor er ikke enkel å finne. Har prøvd uttallige ganger uten å få det til! Her treffer du vel sånn midt på treet kanskje... , helt ok innenfor, men utenfor vet jeg ikke helt... ! 3'er herfra! :)

 

PS!

Var det forresten du som var vinneren med dagens bilde på "TV-2 været" forleden? , isåfall gratulerer!!! ;) (Hvis ikke-så bare overse ps'en)......

Lenke til kommentar

Vet at denne er tricky, men allikevel syns jeg det utenfor bildet er litt for lyst... ellers fin stemning...savner også litt "historie" i bildet. En ting som forteller noe, en halvfull kaffekopp feks., bare noe som setter tankene i gang :)

 

Takk for kommentar. Du har så rett, burde vært noe på bordet der. Og lyset utenfor ja.... hmm... håper jeg er heldigere med sånt bilde anna gang. Når en er der og ser motivet, ser det så bra ut, verre å få det helt likt på et bilde :)

Lenke til kommentar

En prøvelse av de sjeldne å få gjengitt slike motiver så nærme det naturlige som mulig! Balansen mellom lys/farger utenfor og innenfor er ikke enkel å finne. Har prøvd uttallige ganger uten å få det til! Her treffer du vel sånn midt på treet kanskje... , helt ok innenfor, men utenfor vet jeg ikke helt... ! 3'er herfra! :)

 

PS!

Var det forresten du som var vinneren med dagens bilde på "TV-2 været" forleden? , isåfall gratulerer!!! ;) (Hvis ikke-så bare overse ps'en)......

 

Takk for kommentar, smart1. Utenfor ble ikke bra i det hele tatt, så jo heeelt annerledes ut da jeg sto der og knipsa.... men men, håpe på bedre resultat en anna gang :)

Og takk, ja, var mitt bilde :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...