Gå til innhold

BK: Fender Rhodes

Gjest Slettet-HuqV3tKM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-HuqV3tKM
Skrevet

Fender Rhodes

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et instrument som har varmet og begeistret både musikere og lyttere i en mannsalder, bare delvis sammen med Würlitzer.

Jeg synes du har prioritert skarpheten på bra måte, med detaljene som er tydelig.

Instrumentet er mere ørets venn enn øyets, og slik du har gjort det, hører jeg musikken. Spain med Chick Corea f.eks.

Skrevet

Første som slår meg er lyden av dette pianoet, gamle minner, lukta av øvingslokale og sigarett røyk,,,,,,,, Ja så var det over til bildet, fin bruk av blender 2,2 her. Syntes dette ble ett tøft bilde.

Skrevet

En bra debut her inne dette! Likte spesielt dybden og fokuspunkt...

Bildet formelig oser av musikalitet.... Eneste som skurrer litt er kanskje det fargesterke feltet der oppe til ve.! God 4'er!

Gjest Slettet-HuqV3tKM
Skrevet

En bra debut her inne dette! Likte spesielt dybden og fokuspunkt...Bildet formelig oser av musikalitet.... Eneste som skurrer litt er kanskje det fargesterke feltet der oppe til ve.! God 4'er!

Jeg er enig i at det skurrer litt oppe til venstre, men jeg synes jeg mistet mye dybde hvis jeg skulle kutte det. Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger! =) Torbjørn

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...