Gå til innhold

Arbeidsvilje


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har holdt på med programmering av og på i litt over 12 år nå. På den tiden har jeg lært meg veldig mye og klarer som oftest å dra de fleste prosjekter i land.

 

Men i det siste så har jeg fullstendig mistet all lyst til å programmere noe som helst. Jeg har ett par prosjekter og jeg vet hva jeg må gjøre, jeg bare gidder ikke. Absolutt null vilje til å gjøre noe som helst.

 

Noen som har vært borte i samme ting som kanskje har noen tips? Har vurdert andre programmeringsspråk, men jeg har ikke bestemt meg for noe ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å miste arbeidslyst fra tid til annen er helt naturlig. Tror jeg alle gjør uansett hva de holder på med.

For meg var det pga. at hodet mitt gikk på overtid. Koder, logikk, løsinger etc. tenkte jeg på 24/7. Når jeg jobbet skikkelig hardt og fokusert på et prosjekt kunne jeg til og med drømme meg til mulige løsniger.

 

Jeg anbefaler deg å komme opp med noe helt annet å ta deg til. Å begynne med et annet språk er ikke det.

Ikke nødvendigvis en pause, men rett og slett finne noe som begrenser tiden/muligheten til å sitte å kode.

 

Jeg flytta treninga til kveldene fremfor om morgenen.

Gjenopptok fotografering og friska opp i kunnskap og teknikker, Oppsøkte steder som var flott å ta kreative bilde jeg kunne jobbe med i etterkant.

 

I forbindelse med et personlig web/mobil-basert konsept, rettet mot utelivsbransjen, begynte jeg å studere bar og mikselogi samt bygget et eget lite barhjørne.

 

Bunnlinja her er; Skaff deg en hobby :D Da kommer arbeidsvilja tilbake ska du se...

Sitter å skriver koder som bare det fortsatt...

Endret av Yawa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...