Trond Olav Løkken Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik". Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror.
Laila - Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Vennen din ser ut til å følge godt med og passe på deg
Torhild Jansen Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Jeg liker måker - flotte fotomodeller er det, og artig når de blir så tamme
Terje Solfugl Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik". Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror. Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ?
Leif Olsson Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Ja Terje er koselig at ha slike venner, har å mange " modeller/venner " hos meg Ha en fin dag med hilsen Leif
Trond Olav Løkken Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik".Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror.Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ? Søkte også på Måse-Bendik; skal være Måse-Bernt (Cornelius Moe: Nordnorske Dikte), uten treff. Har diktsamlingen, men nedpakket i magasin. Statuen fikk jeg vite er i tre, og meget liten, så der tok jeg litt feil. Sender deg diktet når jeg finner det.
Terje Solfugl Skrevet 11. september 2012 Forfatter Skrevet 11. september 2012 I min hjemby, Hammerfest, hadde de før krigen en som var måkenes venn, som du. Det er skrevet dikt om ham, samt reist en statue av "Måse-Bendik".Flott fortelling om at vi er nærmere hverandre enn vi tror.Veldig interessant Trond Olav..prøvde å søke på navnet..er navnet korrekt stavet og hvor er statuen oppført ? Søkte også på Måse-Bendik; skal være Måse-Bernt (Cornelius Moe: Nordnorske Dikte), uten treff. Har diktsamlingen, men nedpakket i magasin. Statuen fikk jeg vite er i tre, og meget liten, så der tok jeg litt feil. Sender deg diktet når jeg finner det. Tusen takk Trond Olav..måker er mitt liv om du skjønner :-)
Anbefalte innlegg