Gå til innhold

BK: Kurtise


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som slo meg er hvor fin plass som jentene har okkupert og at det tilsynelatende ikke er plass til guttene - som de jo må ha fått skyss av. Men da blir det jo 8 personer i den lille båten og det går vel ikke....... så jeg får fantasere videre.

Et godt bilde med fin komposisjon og god eksponering, Trond Olav ! :)

Lenke til kommentar

Det som slo meg er hvor fin plass som jentene har okkupert og at det tilsynelatende ikke er plass til guttene - som de jo må ha fått skyss av. Men da blir det jo 8 personer i den lille båten og det går vel ikke....... så jeg får fantasere videre.Et godt bilde med fin komposisjon og god eksponering, Trond Olav ! :)

 

Takker for respons, Birger!

Bildet er fra Tretjønn, ett av mange flotte badevann i nabolaget.

Det er god adkomst til berget fra land.

Joda, tilbud om båtskyss ville vært ypperlig anledning til kontakt, for beskjedne nordboere.

Spennende å betrakte adferden i slike situasjoner. Man kjenner seg igjen, og minnes situasjoner med fomling i unge dager..

Lenke til kommentar

Vakkert bilde. Selv en amatør ser at kompen er veldig god!

Det som er helt nydelig med bilde er den gode og levende fortellingen. Fortellingen "går nesten ut av bildet" , rommer så mye.

Vakkert med en fortelling om det gode liv - i kontrast til alle mørke nyheter vi får servert hele tiden via media. Må være dagens høydare for min del, selvom dagen ennå er ung :)

Lenke til kommentar

Vakkert bilde. Selv en amatør ser at kompen er veldig god!Det som er helt nydelig med bilde er den gode og levende fortellingen. Fortellingen "går nesten ut av bildet" , rommer så mye. Vakkert med en fortelling om det gode liv - i kontrast til alle mørke nyheter vi får servert hele tiden via media. Må være dagens høydare for min del, selvom dagen ennå er ung :)

Takker så mye for respons, Jentungen 1, og dere andre!

Fint å vite at jeg ikke er alene om å bli truffet av slike små sommerlige hverdagshendelser.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...