Gå til innhold

[A] <Nidaros> @ Grim Batol - norsk 10-man guild

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

INTRODUKSJON

Nidaros er et 10-man raiding guild på Grim Batol (Alliance). Kjernen vår består av en gjeng spilleglade trøndere. Vi bestemte oss for å samles under ett banner på Grim Batol Horde i september 2011. Den gang het guildet Lack of a Better Name. Målet vårt var å oppnå en respektabel serverrank i patch 4.3. og forsøke å etablere oss som det beste Horde-guildet på serveren i Mists of Pandaria.

Å drive et nytt, norskspråklig guild på GB Horde var imidlertid problematisk. Vi slet med å finne de spillerne vi trengte for å komplettere rosteren vår. Vi hadde en liten raidgruppe, og da Dragon Soul kom førte variabelt oppmøte og ulike målsetninger blant medlemmene til at all raiding opphørte. De fleste av oss tok en pause fra WoW etter dette.

I slutten av august 2012 begynte noen av oss å spille igjen, og vi bestemte oss for å stable guildet på beina for å satse på nytt i Mists of Pandaria. Vi har nå faction changet til Alliance hvor det er mange flere (norske) spillere, og vi håper at det skal gjøre rekruttering enklere. Vi begynner å få et lovende fundament på plass, selv om vi mangler et par av kjernemedlemmene fra i fjor høst grunnet militærtjeneste og Guild Wars 2.

Når det gjelder våre ambisjoner fremover føler vi at det er naturlig å sikte oss inn på å være det beste norske 10-man guildet på Grim Batol. Men vi tar èn ting av gangen og første prioritet nå er å sette sammen en stabil raidgruppe. Hvis ting går bra og vi finner de riktige spillerne vil målet på lengre sikt bli å etablere oss som beste norske 10-man guild uavhengig av server.

REKRUTTERINGSINFO

Vi ønsker å komplettere rosteren vår med noen nye medlemmer som er interesserte i å være med på å progresse i Mists of Pandaria. For øyeblikket ser vi etter:

- 1 Druid, resto eller balance

- 1 Shaman, resto eller elemental

RAIDTIDER

Onsdag 19.00 - 22.00

Torsdag 19.00 - 22.00

Mandag 18.00 - 22.00

Raidtidene kan endres under spesielle omstendigheter.

KRAV TIL SØKERE

- Du må ha et fungerende headset og mikrofon for bruk av Ventrilo.

- For øyeblikket har vi ingen krav til tidligere erfaring. Vi ser etter spillere som ønsker å jobbe målrettet for progress i MoP og bidra til å utvikle guildet.

- Du er en sosial type og hjelpsom overfor andre guildmedlemmer. Ingen raidlogger.

- Du må ha muligheten til å delta på flesteparten av våre raids. I et 10-man guild med relativt liten roster er det viktig at folk er aktive og pålitelige. Vi forstår selvfølgelig at du har et liv utenfor WoW og at det kan oppstå omstendigheter som gjør at du ikke kan møte opp.

SØKNADSINFO

Du finner en søknadsmal på vår nettside: www.nidarosguild.com. Søknaden sender du til [email protected].

Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å /w Lloke ingame. Du kan også sende en mail til [email protected].

Endret av shazzabooey
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Førstepost oppdatert.

- 1 restoration druid

- 1 elemental shaman

(Balance druid og Resto shaman fungerer også, men helst omvendt).

Ny webside: www.nidarosguild.com

Ikke så mye innhold ennå, men det kommer.

Endret av shazzabooey
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei igjen. Leter fortsatt etter et par forsterkninger til vår roster. Har for øyeblikket 9 faste raidere, mens socials/trials pleier å ta den siste plassen. Skulle gjerne hatt inn et par stykker som er like seriøse som resten av oss, så blir dette bra.

Deler av informasjonen i førsteposten er nå utdatert. Vi ser først og fremst etter 1 DPS (Rogue, Monk, Warlock) og en DPS/Healer-hybrid (Monk, Shaman, Priest), men er åpen for søknader fra alle klasser/specs. Er du interessert og ønsker mer info kan du sjekke www.nidarosguild.com.

Endret av shazzabooey
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei, tar dere i mot sosiale søknader? Jeg har tenkt å starte med WoW igjen etter to års pause. Først og fremst ønsker jeg å levle opp Rougen min og så begynne å raide etterhvert, som backup først, kanskje. Kan legge til at jeg har erfaring som alle klasser, utenom monk og dk og har raide mye i vanilla og tbc.

Tenkte bare jeg skulle høre om sosial spot før jeg evt lager noen søknad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...