Gå til innhold

BK: Valmue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Valmuer er jo noe av det peneste i planteriket, og jeg synes du har vært flink her..fokus er absolutt der det skal være, men jeg ville vel gått enda nærmere eller litt lenger unna :) Omgivelsene rundt bildet..de ville blitt bedre om du var på kortere/lengre avstand, fordi som det er, stjeles det fra begge kanter.. :hmm:

Endret av TerjeSolheim
  • Liker 1
Skrevet

Valmuer er jo noe av det peneste i planteriket, og jeg synes du har vært flink her..fokus er absolutt der det skal være, men jeg ville vel gått enda nærmere eller litt lenger unna :) Omgivelsene rundt bildet..de ville blitt bedre om du var på kortere/lengre avstand, fordi som det er, stjeles det fra begge kanter.. :hmm:

TAKKER FOR HYGGELIG SVAR OG SKAL IHVERTFALL SE OM JEG FÅR TIL ET NÆRMERE,MEN LENGER FRA FÅR JEG IKKE UT AV SAMME BILDE.... ØNSKER DEG EN FIN FIN DAG TERJE , SMIL

Skrevet

Hei JeanetteFlott utsnitt du har på denne knallrøde valmuen, skarp og fin er den.

Så hyggelig se deg her Håkon,tusen takk for hyggelig kommentar,håper du har hatt en fin sommer,håper du får en fin fin dag i dag oxo,smil og klem

• 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...