Gå til innhold

[Løst] Gaming pc til ca 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp heller et z77 mikro-atx kort og Fractal Design Define Mini kabinett istedet, trenger ikke så stort kabinett. Du trenger ikke mer enn 500 w strømforsyning heller, en Chieftec Nitro Series BPS-550C 550W gjør samme nytten, evt. Corsair CX V2 500W PSU hvis du kan leve med en ikke-modulær PSU. Hvis du ikke skal overklokke CPU'en trenger du ikke CPU-kjøleren heller.

 

Derimot bør du går for en større SSD, selv har jeg en Intel 520 240GB, denne er raskere enn Intel 330 diskene, 120 Gb er for snaut når man skal legge inn en del spill, og du vil ikke legge dem på en harddisk, hvis du ikke liker å vente. Legg også inn en HDD, gå for en grønn og billig en, skal uansett bare bruke den som lager for film, musikk, og bilder, så ytelse er ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Et forsalg kan være å kanksje bytta ut cpu vifta og legge ved en større disk istedenfor den du har. Hvis du ikke har de aller største planene om overklokking, gjør denne vifta jobben like godt. Samt og bytte ut disken gjør at du får mer lagrings plass.

http://www.dustinhom...-25nm-reseller/

http://www.dustinhom...11-am3-am3-fm1/

jeg tror jeg vile valgt 670 fremfor 660 ti, siden 670 gir kanksje mer bang for buck med tanke på ytelse/pris.

Endret av Junior Mint
Lenke til kommentar
Kjøp heller et z77 mikro-atx kort og Fractal Design Define Mini kabinett istedet, trenger ikke så stort kabinett. Du trenger ikke mer enn 500 w strømforsyning heller, en Chieftec Nitro Series BPS-550C 550W gjør samme nytten, evt. Corsair CX V2 500W PSU hvis du kan leve med en ikke-modulær PSU. Hvis du ikke skal overklokke CPU'en trenger du ikke CPU-kjøleren heller. Derimot bør du går for en større SSD, selv har jeg en Intel 520 240GB, denne er raskere enn Intel 330 diskene, 120 Gb er for snaut når man skal legge inn en del spill, og du vil ikke legge dem på en harddisk, hvis du ikke liker å vente. Legg også inn en HDD, gå for en grønn og billig en, skal uansett bare bruke den som lager for film, musikk, og bilder, så ytelse er ikke så viktig.

Ble store endringer, du har vel ikke mulighet til og lage et ferdig oppsett jeg kan se på? ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...