Gå til innhold

Samsung Kies fjernet kontakter fra telefonen.


Qumad

Anbefalte innlegg

Finner ikke en generell tråd om Samsung kies, hvis det er noe jeg ikke har funnet i mitt søk så er det bare til å overføre min post dit.

 

Har bestilt meg ny Samsung telefon og blir vel derfor nødt til å fortsatt forholde meg til dette programmet som jeg ikke har det beste forrholdet til fra før av bla pga. at etter oppdateringen til V2 så mistet vi muligheten til å lagre SMS, og så:

 

 

I går skulle jeg ta sikkerhetskopi av mine kontakter fra min nåværende Samsung GT-B7722. Lagret først mine kontakter på PC i to separate filer (en med standard navn Contacts001.spb og en med dato.spb i frykt for at Contacts001.spb muligens skulle bli overlagret automatisk)

 

Etter dette synkroniserte jeg (les:overførte) mobilkontaktene over til en ny kontakt gruppe i MS Outlook.

 

Jeg åpnet Contacts001.spb, merket og slettet alle personlige kontakter og lagret den på nytt som Contacts work.spb

Åpnet Contacts001.spb på nytt, merket og slettet alle jobb relaterte kontakter og lagret den på nytt som Contacts personal.spb

 

Senere på kvelden skal jeg ta noen telefoner og oppdager at jeg har mistet flere kontakter inne på selve telefonen.

Har sjekket og det har ingen sammenheng med det som er slettet på telefonen da noen av de jeg vet jeg savner er private og noen er jobb relaterte.

 

Det er 2 kontakter jeg bruker mye privat og i jobb samenheng som avslørte dette, hvor mange kontakter jeg har mistet har jeg ikke oversikt over, men jeg ser i annropsloggen min at det er fryktelig mange oppføringer der som kun er nummer og ikke navn.

 

Jeg har sjekket Outlook contaktene som var det første jeg lagret i går og også der mangler disse 2 kontaktene som bekrefter at jeg har mistet kontakter fra telefonen.

 

 

Noen som har opplevd lignende, er det håp for at det går ann å hente tilbake det som er mistet?

Jeg mistenker at det er Samsung Kies som er skyld i dette.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tilleggsinfo så kan jeg nevne at verken Contacts001.spb, dato.spb, Contacts work.spb eller Contacts personal.spb inneholder de kontaktene jeg har funnet ut at mangler (hvor mange kontakter jeg egentlig mangler har jeg ikke oversikt over).

Og de er som nevnt i posten over, heller ikke å finne i den nye adresselisten jeg lagte i Outlook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...