Gå til innhold

Skal ha bredbånd og TV-pakke, hvor får jeg det billigste tilbudet?


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg leilighet i Bergen sammen med kjæresten og ser da etter bredbånd- og TV-kanal leverandør. Har sjekket Get.no og NextGenTel, men fant fort ut at det ikke var enkelt å sammenligne priser, tilbud og hastigheter.

 

Finnes det noen steder som sammenligner priser mellom ulike leverandører for begge deler?

 

Tror det kan bli litt vanskelig grunnet de ulike produktene som blir tilbudt, så da har jeg ett oppfølgningspørsmål:

 

Hva blir det billigste alternativet av bredbånd OG TV-pakke på markedet? Er ikke storforbruker av internett og heller ikke TV, så de minste pakkene for begge er mer enn nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat fått meg leilighet i Bergen sammen med kjæresten og ser da etter bredbånd- og TV-kanal leverandør. Har sjekket Get.no og NextGenTel, men fant fort ut at det ikke var enkelt å sammenligne priser, tilbud og hastigheter.

 

Finnes det noen steder som sammenligner priser mellom ulike leverandører for begge deler?

 

Tror det kan bli litt vanskelig grunnet de ulike produktene som blir tilbudt, så da har jeg ett oppfølgningspørsmål:

 

Hva blir det billigste alternativet av bredbånd OG TV-pakke på markedet? Er ikke storforbruker av internett og heller ikke TV, så de minste pakkene for begge er mer enn nok.

 

 

Du har jo http://www.telepriser.no og http://www.nyttbredband.no som forsåvidt gjør en del av det du ønsker. Men kan GET levere vil jeg tror at det blir det billigste og beste for deg, det er hvertfall min erfaring. NextGenTel leverer jo TV via kobber, mens Get leverer via sitt eget COAX nett. Go For Get:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...