Gå til innhold

Logitech G930


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hei. Jeg er veldig fornøyd, men merker at venstre siden av headsettet der all elektronikk er gjør venstre øret mitt litt ømt på grunn av noe strålig eller lignende.

 

Er dette skadelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Teoretisk er det ikke stålingen som er det værste.. men er mulig det presser på en blodåre , nerve eller lignende..

 

Jeg er temmelig fornøyd med G930.. men testet corsair sin "versjon" hos en venn av meg.. og den var veldig mye "lettere" og klemte ikke på samme viset.. så den vil nok være bedre,.

 

Selv digger jeg G930 med den trådløse muligheten.. men hedsettet er temmelig tungt.. og jeg merker forskjell på om jeg har tat meg tid til og sette på hedsettet riktig eller ikke.. for hvis je setter det på feil, merker jeg litt "press" i hode.. og blir "sliten" av og bruke det.

 

 

 

 

 

Med tanke på at du har kjøpt det på elkjøp.. lever det tilbake innen 30 dager.. og gå for Corsair_SE_LINK sitt.. det ville jeg gjort, hvertfall med tanke på min erfaring nå.. selvom jeg er glad i mitt G930..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

 

 

Teoretisk er det ikke stålingen som er det værste.. men er mulig det presser på en blodåre , nerve eller lignende..

 

Jeg er temmelig fornøyd med G930.. men testet corsair sin "versjon" hos en venn av meg.. og den var veldig mye "lettere" og klemte ikke på samme viset.. så den vil nok være bedre,.

 

Selv digger jeg G930 med den trådløse muligheten.. men hedsettet er temmelig tungt.. og jeg merker forskjell på om jeg har tat meg tid til og sette på hedsettet riktig eller ikke.. for hvis je setter det på feil, merker jeg litt "press" i hode.. og blir "sliten" av og bruke det.

 

 

 

 

 

Med tanke på at du har kjøpt det på elkjøp.. lever det tilbake innen 30 dager.. og gå for Corsair_SE_LINK sitt.. det ville jeg gjort, hvertfall med tanke på min erfaring nå.. selvom jeg er glad i mitt G930..

 

Jeg vet at det ikke er noe med blodårer osv. Jeg merker det med en gang jeg tar det på meg at det kommer en slags numm smerte langt inne i venstre øret. Nå har jeg vondt inne i øret når jeg raper og jeg kjenner at det er skikkelig sårt inne i øret.

 

Smerten går også vekk med en gang jeg tar det av meg.

Lenke til kommentar

det er litt rart at du reagerer på headsettet , ettersom G930 bruker 2,4 ghz. og jeg regner med du har trådløst nett hjemme..

Vanlige rutere bruker også 2,4 GHZ.. og nyere rutere bruker 5ghz for og hjelpe med hastighet.

Men en bærbar data, har "Kraftigere" nettverkskort en G930.. faktisk nesten 10dobling så da burde du få tilsvarende smerter av og være i nærheten av en Ruter eller en datamaskin med trådløst nettverkskort..

 

(men ja.. det stemmer at noen reagerer på trådløse signaler som blir send..)

Selv har jeg større tro på at headsettet presser mot noe, ved øret dit.. som du reagerer på..

men det er jo bare og gå bort og gi en kos til ruteren din det, og se om du får vondt..

 

du får samme headsett med Normal usb også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...