Gå til innhold

Thule Crossover Sekker

1 stemme

1. 1. Hvilken av disse sekkene ville du valgt?

• Thule Crossover 25L (TCBP-117)
      0
    • Thule Crossover 32L (TCBP-217)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på vg1 service og samferdsel og skal kjøpe en ny sekk så jeg kan bruke som skolesekk og i fritiden, og har sett litt på disse og lurer på hvilken jeg burde gå for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du synes er finest eller har flest lommer eller er billigst eller hva søren du går etter? Begge sekkene er stygg som nøkken hvis jeg skal være ærlig, så jeg ville ikke valgt etter utseendet. Og det er bare dine behov som spiller inn. Hva JEG bruker en sekk til har vel ingenting med hva du bruker den til å gjøre?

Skrevet

Den du synes er finest eller har flest lommer eller er billigst eller hva søren du går etter? Begge sekkene er stygg som nøkken hvis jeg skal være ærlig, så jeg ville ikke valgt etter utseendet. Og det er bare dine behov som spiller inn. Hva JEG bruker en sekk til har vel ingenting med hva du bruker den til å gjøre?

Hvilken sekk ville du anbefalt da?

Skrevet

Det kommer helt an på klesstilen din. Hvordan kler du deg? Du kan begynne med å ta en titt i tråden om bagger/vesker eller hva den heter. Det har vært en del sekkesnakk i den i det siste.

Skrevet

Er det mulig? Du har en tråd her, du har postet i vesker/bagger-tråden, i skoletråden og i Macafé-tråden. Hvis du har så store problemer med å bestemme deg, kanskje du skulle gått innom en butikk og heller kjøpt en sekk der. Da kan du fysisk se størrelsen og bedømme om den rommer det du pleier å ha i sekken eller ei.

Skrevet (endret)

Sorry at jeg har skrevet i mange tråder. Jeg tror jeg vil gå for 32 literen, men er redd for at den er ganske stor i høyden. Er 170 cm høy.

Endret av asle12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...