Gå til innhold

Finner ikke TV på HDMI på Nvidia GTX 680

oleronning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har et Nvidia GTX680 kort som jeg ønsker å koble til TV'n via HDMI. Problemet er bare at TV'n ikke dukker opp på listen over tilgjengelige skjermer i instillingene. Jeg har en helt ny LG LED-TV, så den skal heller ikke være problemet.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

På forhånd takk!

Endret av oleronning
Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å se etter PC-en på input menyen på TV-en. sjekk skjermkort drivere og prøv andre HDMI kabler.

Jeg har prøvd alle HDMI-innganger på TV'en, uten hell. Jeg har prøvd flere HDMI-kabler, også uten noe annet resultat. Jeg får til å koble MacBooken min til TV'en via den samme HDMI-kabelen med overgang fra Thunderbolt til HDMI. Skjermkortet er helt nytt, og jeg installerte driverne som fulgte med kortet.

Jeg har også prøvd å sette label "PC" på den HDMI-inngangen jeg bruker. Når jeg går inn i Nvidia Control Panel -> Set up multiple displays -> My display is not shown er feltet "Force Television detection on startup" ikke huket av, og disabled. Jeg kan heller ikke trykke på knappen "Restart now" som ligger i samme fieldset som dette feltet.

Jeg kan imidlertid trykke på knappen "Rigorous Display Detection". Denne sier at den ikke fant andre skjermer, men at jeg kan enable TV-deteksjon. Jeg trykker på ja, og den "Force Television detection on startup" er nå huket av, men fortsatt disabled. Jeg får heller ikke til å trykke på knappen "Restart now". Når jeg restarter windows og åpner Nvidia Control Panel så er alt som det var fra starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...