brukar2341 Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 (endret) Hallo! Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe nye headphones som jeg kommer for det meste til å bruke til å høre på musikk, og lage musikk.. Jeg hører på nesten alt som er, som det er litt trøkk i hvis det skulle være til noe hjelp, men min favoritt er garantert Elektronisk/Rock/Metal, så noe som passer innen de.. Det som jeg MÅ ha er Et headsett som er behagelig å ha på i lengden Et headsett med god lyd og røff bass Et headsett som dekker over øyrene mine Prisklassen skal være 2000 kr +/- 500kr EDIT: Jeg glemte litt, de trenger ikke ha lyddemping.. Hvis noen også har peiling på lydkort, så spy ut Har dere noen tips, så kom med de! -DahPain Endret 10. august 2012 av DahPain
nipton Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 (endret) Shure SRH-940 Denon AH-D2000 discontinued (Finn.no only) Er vel de ''Beste'' du kan få tak i for pengene. (En del bass) http://www.lydogbild.../denon-ah-d2000 AKG K550 (Samme lyd som Denon bare mer nøytral, dobbelt så mye isolasjon som denon, mindre bass enn denon, vanskelig å få god seal på noen hoder) Home made saaaaaan xD Googled dat pix Endret 10. august 2012 av nipton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå