Gå til innhold

BK: Livet rundt Østensjøvann III

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet rundt Østensjøvann III

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Forsetter serien.Valgte her å beholde bildene mest likt originalen,så kan se det kanskje går litt i ett med bakgrunn osv.Ville ikke croppe stort mer,da det gjerne blir for mye,og skavankene sees bedre;);)..og selv om det ligger under visning er det lov å kritisere.

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever versjon 1&2 som noko undereksponerte. Likar versjon 3 svært godt. Her synes eg du har truffe betre i forhold til eksponering, skarpheit og bakgrunn. Fint med måsane i bakgrunnen. Komposisjonen er god i alle versjonane.

Takkar for tilbakemeldingane på mine bileter.

Skrevet

Opplever versjon 1&2 som noko undereksponerte. Likar versjon 3 svært godt. Her synes eg du har truffe betre i forhold til eksponering, skarpheit og bakgrunn. Fint med måsane i bakgrunnen. Komposisjonen er god i alle versjonane.Takkar for tilbakemeldingane på mine bileter.

Kjørte på blender prioritet på disse bildene fra Østensjøvann,og kamera klarer nok ikke følge helt med i det skiftene lyset.Takker for kommentar;)

Skrevet

Flotte bilder. Liker spesielt godt V3. Noe med "fri som fuglen" og måten den svever inn i bildet på, hvor den er plassert i det ekte miljøet. Og linjen av fuglene i vannet som skaper ekstra liv :)

Skrevet

Flotte bilder. Liker spesielt godt V3. Noe med "fri som fuglen" og måten den svever inn i bildet på, hvor den er plassert i det ekte miljøet. Og linjen av fuglene i vannet som skaper ekstra liv :)

Hjertelig;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...