Gå til innhold

BK: Pisak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vil jeg si at jeg synes det er et kjempebilde som jeg ikke tror jeg vil få til noen gang. MIn respons er basert på hva bilde gir meg. Tenkte først helt likt som Jan Erik over her. Kikket på det litt til, og tenker at mannen på bildet kan ha lagt noe bak seg, symbolisert ved toglinja At han gjør seg klar til den store oppgaven han har foran seg, trekker pusten og konsentrerer seg. Kanskje litt lettet også over det han har lagt bak seg. Er usikker på hva du vil formidle? Om det skal være åpent? Tenker at om det var noe deppressivt, kanskje ryggen er for rett? En tåre kun forsterket det uttrykket? Litt spennende å høre hva du sier.

Håper det er greit å være så rett frem, for jeg synes det er et skikkelig fint og spennende bilde som er godt å se på! :) De store tekniske tingene kan jeg ikke noe om :)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, blei litt feil det her. Bildet pirret min nysgjerrighet, og ble ytterligere økt av at det ble tatt ifb. med musikkinnspilling, og i S/H. Tenker da at det er følelser/stemning som skal formidles. Og når noen skriver akkurat det samme jeg hadde tenkt, så måtte jeg se en gang til. Mener ikke å slå ihjel noe av det noen andre sier, men ser at det kan se sånn ut. Tenker jo egentlig det samme. Det er jo mange retninger på tanker man kan gjøre seg. Det 3. er at han stålsetter seg for det som skal komme, da skal ikke ryggen være bøyd.... :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...