svein1989 Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av en ultrabook, og da trenger jeg litt hjelp. Budsjettet jeg har å rutte med er 10.000 kr, men om det finnes maskiner som er billigere og tilfredsstiller mine krav er det å foretrekke fremfor en monstermaskin som blir litt overkill for meg. Maskinen må være fra komplett da jeg har gavekort der. Kravene mine til maskinen er: *13" skjerm (verken større eller mindre) *Ikke bli veldig varm under bruk *Lavt støynivå *Mulighet til å kjøre Football Manager 2012 med en god del ligaer(5-10) uten at det går tregt *HDMI Om maskinen har SSD er et pluss men ikke et krav. Det selve maskinen kommer til å bli brukt til er nettsurfing, film og Football Manager. Derfor vet jeg at grafikkkortet ikke trenger å være det beste, men prosessor og ram burde være bra for å få god ytelse i FM. Takker på forhånd for alle tips og kommentarer
Deluze Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Her har du en annen person og en annen tråd med nesten samme problemstilling. Tipsene mine er de samme som i den. Hvordan disse prosessorene står i forhold til FM12 aner jeg ikke, da det er et spill jeg aldri har vært borte i, men det er ikke et krevende spill og bør fungere godt. -Deluze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå