Gå til innhold

Gaming channel på youtube


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg nesten følt det som en trang å lage meg en gaming channel på Youtube. Har så utrolig lyst til å bli litt "småkjent" på Youtube, av å lage diverse montager, commentaries. Problemet er bare at jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram.

 

Er helt ok i engelsk muntlig, da jeg gikk ut av 10. nå med en 5er som jeg har beholdt helt siden 8. Har logitech g930 så jeg kvaliteten på stemmen min blir fantastisk, og en grei pc som jeg snart skal oppgradere. Så jeg vil si at jeg har forutsetningene klare.

 

Problemet mitt er bare det at jeg ikke har peiling på hvilke(t) spill jeg skal lage vids om. Er ganske god i fifa, men da er jeg avhengig av hdpvr nor jeg helst ikke vil koste på meg. Har ikke så veldig mange spill på pc, men er villig til å kjøpe. Derfor lurer jeg på hvilket spill dere tror er hetest, og flest folk vil interessere seg for på Youtube?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessen for spill er jo stor på Youtube, spesielt Fifa, COD og BF3. Jeg følger et par gutter som spiller og kommenterer NBA 2K12 og Madden NFL 11. Syns du skal prøve deg fram, se hva responsen blir på f.eks Fifa og ta det derfra. Mye av suksessen, om jeg kan kalle det det, kommer jo ann på hvor underholdene kommenteringen din er, presentasjonen og hvor flink du er i spillet.

Lenke til kommentar

Det du må tenke på er at du må ha noe å tilby.

 

Jeg starta i 2006 bare for morro skyld. Lasta opp noen vids med GoldenEye 64 emulator fordi jeg skulle teste fraps. Etter noen år ble kanalen litt mer seriøs.

 

Det er veldig få som gidder å titte på vids'a dine vis du ikke har din egen stil. Da forsvinner du bare i alle de andre som lager montager osv.

 

Husk å putte vannmerke på vids'a. Mange der ute som kopierer de mest populære. Enkel måte å beskytte deg for alt arbeidet med å lage vids.

 

Lykke til da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...