Gå til innhold

BK: BREGNE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker godt komp og behandling i dette bildet. På min skjerm er det en del flekker med rusk som trer frem fra den mørke bakgrunnen, tipset må bli å fjerne dette med kloneverktøy - om det er vanskelig å se så er det lurt å lysne bildet når du utfører kloningen og justere det tilbake når du er ferdig. Ikke mer huggorm? :)

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige kommentarer :) Jentungen 2 : V2 er orginal bildet. Color efex pro 3 er et plugin program til photoshop og Elements 9. det er forskjellige filtereffekter som en kan bruke.

Tjenshaugen : Joda :) har tatt flere huggorm bilder, og fått livshistoria til flere av ormene av en meget entusiastisk grunneier :)

vi får prøv i morgen :)

Lenke til kommentar

Joda :) har tatt flere huggorm bilder, og fått livshistoria til flere av ormene av en meget entusiastisk grunneier :)

vi får prøv i morgen :)

 

Har enda ikke funnet huggorm å fotografere - men ble bitt på innsiden av leggen en morgen for 14 dager siden da jeg skulle late vannet inntil noe kratt. Uten at jeg så den hadde jeg plassert et bein på hver side av den, og den likte tydeligvis ikke å bli pissa opp etter ryggen :D

Lenke til kommentar
Joda :) har tatt flere huggorm bilder, og fått livshistoria til flere av ormene av en meget entusiastisk grunneier :)vi får prøv i morgen :)
Har enda ikke funnet huggorm å fotografere - men ble bitt på innsiden av leggen en morgen for 14 dager siden da jeg skulle late vannet inntil noe kratt. Uten at jeg så den hadde jeg plassert et bein på hver side av den, og den likte tydeligvis ikke å bli pissa opp etter ryggen :D

 

hehe :) ja du kan jo være glad han bare har huggavstand på 20 -25 cm :)

Lenke til kommentar
Joda :) har tatt flere huggorm bilder, og fått livshistoria til flere av ormene av en meget entusiastisk grunneier :)vi får prøv i morgen :)
Har enda ikke funnet huggorm å fotografere - men ble bitt på innsiden av leggen en morgen for 14 dager siden da jeg skulle late vannet inntil noe kratt. Uten at jeg så den hadde jeg plassert et bein på hver side av den, og den likte tydeligvis ikke å bli pissa opp etter ryggen :D

 

hehe :) ja du kan jo være glad han bare har huggavstand på 20 -25 cm :)

 

Jepp :D, fikk en ubehagelig reaksjon uansett - skikkelig uvel i et par timer og en stor rød hevelse som etterhvert ble blå og et bein som måtte holdes i ro i 4-5 dager. Nå er hevelsen borte for lengst og fargen nesten normal :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...