hallrar Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Hei, jeg jobber med grafisk design på siden, og skal nå ta steget fra stasjonær PC til laptop. Jeg jobber primært med Photoshop og InDesign CS6, men ønsker også med ny maskin å jobbe mer med Adobe Premiere/After Effects. Ønsker i korte trekk å ha en laptop som lager spor i asfalten, selv om budsjettet ligger i størrelsesorden 8.500-11.000. Ved overgang til laptop er jeg usikker på skjermstørrelse. Sitter med følelsen av at en løsning er å gå for 15.6", og koble den til 24" eksternskjerm her hjemme, og slå meg til ro med 15.6" på hytta. Dermed en lettere og billigere laptop. Er veldig takknemlig for alle bidrag! Hallrar
vidarkri Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Du har en dugande kandidat her, Multicom Xishan 15,6" til 9995kr, satt ned 7%.
hallrar Skrevet 2. august 2012 Forfatter Skrevet 2. august 2012 Takk, det var virkelig et godt tips! Dersom det ikke er noen andre som har andre gode tips, eller som ser svakheter i forslaget ditt er det fullt mulig jeg går for akkurat den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå