Gå til innhold

BK: Jordveps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i stand til å gi deg tips. For meg er det her et bilde som pirrer nysgjerrigheten, må stoppe å kikke litt på det . Den mørke omrammingen som gir følelsen av å se inn i en hule eller bol, noe som det også er. Synes pinnen absolutt bør være der. Øker spenningesnivået i bildet :)

Lenke til kommentar

En herlig historie med fine illustrerende bilder til :)Jeg vil gjette på at det er grevlingen som har besøkt komposthaugen din, den etterlater i hvertfall groper i bakken når den beiter på mark og insekter under bakken.

 

Takk for kommentaren! Jeg tenkte også automatisk litt på grevling, men de finnes nok ikke her jeg bor - dvs. Haugesund. :hmm:

 

Lenke til kommentar

Ikke i stand til å gi deg tips. For meg er det her et bilde som pirrer nysgjerrigheten, må stoppe å kikke litt på det . Den mørke omrammingen som gir følelsen av å se inn i en hule eller bol, noe som det også er. Synes pinnen absolutt bør være der. Øker spenningesnivået i bildet :)

Tusen takk for kommentaren - ja, jeg synes også det er litt spennende å se inn i denne velse hula. Og i og med at det var litt mørkt da jeg tok bildet, ser jeg ting på skjermen som jeg absolutt ikke kunne se der ute, f.eks. det dyret på veggen. Kan også være enig med deg mhs. pinnen... :)
Lenke til kommentar

Tipper det er den stasjonære Haugesundhavgrevlingen som har vært på ferde, det har blitt observert mye av den i sommer :)

Lever til vanlig i de store dypene utenfor platået i Norskehavet, men trekker opp i juni for å meske seg med jordveps..trekker tilbake i oktober og går i hi til våren varmer opp havet igjen.. :) :)

:) Ja, det finnes sjøhest, havoter, sjøstjerne - og nå også havgrevling... Der har vi svaret - takk for oppklaringen! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...