Gå til innhold

BK: Etter regn kommer sol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da har vi mye sol tilgode gitt! ;)

Synes du kommer veldig så godt ut av dette jeg. Bra komp og fin dokumentasjon av "fenomenet"! Et pluss for den fine sola som virkelig stråler!

Vanskelig å komme med noe konstruktivt mht. mulige utsnitt her. Ser du har fått med vegetasjonen på taket, eller er det et tre som står helt ved siden av.... , mulig et kutt oppe kunne vært noe, men da forsvinner jo noe av den fine himmelen....

Hmm, ikke enkelt nei.... ;)

Som alltid godt teknisk fra deg! Gode detaljer i full størrelse!

Meget god 4'er herfra i kveld! :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding Svein :)

Buska på taket av hundehuset er en stor furu som står bakom..har lagt ut en ny V2 uten huset og furua + en V3 av samme situasjon men fra et litt annet ståsted.

Akkurat nå bøtter det ned så J...her at jeg er redd vi flyter bort..hjeeelp !! :confused:

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding Svein :)Buska på taket av hundehuset er en stor furu som står bakom..har lagt ut en ny V2 uten huset og furua + en V3 av samme situasjon men fra et litt annet ståsted.Akkurat nå bøtter det ned så J...her at jeg er redd vi flyter bort..hjeeelp !! :confused:

V2 var riktig så snasen! Et kutt nede ca. 1/4 av bildeflaten hadde gjort susen der trur eg.... ;)

V3 viser noen interessante skyer øverst, men jeg ville likevel foreslått et lite kutt oppe på den versjonen....

(Håper du ikke tar det ille opp, men jeg liker å kutte både her og der).... ;)

PS!

Håper dere holder hodet over vannet da..... ;) (sender litt oppholdsvær sørover......)

Skrevet

Neida Svein, tar ikke noe ille opp mer..har nok med uværet..vi overlevde skybruddet, men vi har for sikkerhet skyld utstyrt oss med overlevelsesdrakter..litt ubekvemme å steke vafler i, men heller det en å reke nedstrøms i dalen og rope på fanden :devil: .

Enig i det du sier om kutt.. :)

Skrevet

V2 og V3 er nok de beste - V3 har bedre skyformasjoner men med et lite kutt nede på V2 trror jeg dette er best. V3 har noen forstyrrende elementer -les trær. Et bra gjennomført bilde hvor solen kaster de siste stråle på åkeren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...