Gå til innhold

Vurderer kjøp av HTC Radar. Søker erfaringer


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du har vel kanskje kjøpt en mobil nå?

Men uansett, har htc Radar og er kjempefornøyd. På plussiden er ; mest solide tlf jeg har hatt, mistet ned fra fjerde etg i stillas...

Eneste skade et hakk i aluminiumen. :-)

Rask respons uten lagg uansett.

Bra kamera.

Rett og slett flott størrelse og form

Mye av pluss skyldes også wp7, etter min mening beste op hittil.

Minus er kanskje lagringsplass, hvis du skal ha mye video, musikk og filer som tar plass blir det fort fullt. Greit dog med skydrive.

Batteri varer ca ut dagen, ikke ille egentlig, bruker radio nesten hele dagen uten å gå tom. Radioen er forresten den beste jeg har hatt. (av maaange forskjellige mobiler)

Så hvis du skal ha en mobil som bare funker uansett og har en ok pris, er Radar helt grei.

Hvis du er etter det nyeste, ville jeg ventet på wp8...

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hatt Titan i 7 mnd. nå. Kan bekrefte alt som står ovenfor. Det er en del ting jeg ikke liker. Mangel på minnekort, lite intern lagringsplass, Zune og litt dårlig formatstøtte på mediafiler. I tillegg kan av og til "knapper" på skjermen være litt små. Og så sliter den med å bytte mellom 3G og GSM. Samtalene blir da ofte brutt, og det er for dårlig. Hadde en HTC desire før, og den hadde ikke noe problem med dette.

 

Outlook, Hotmail, Skydrive, pdf, Word og Exel fungerer perfekt, Spotify fungerer greit nok, Internett explorer er bedre enn på PC, og lommelykt følger med på kjøpet! sånn sett fungerer denne telefonen veldig bra til nyttige ting.

 

Den opplevde kvaliteten er MYE bedre enn på Desire! Hele skallet i alu og er ganske rundt og glatt. Jeg har et sånt gummideksel rundt den, så den ikke skal skli rundt alle veier. Har drevet og pusset opp huset på huset mitt og mekket på bilen med telefonen i lommen, og den har overlevd det. Ser ennå ut som ny om jeg tar av dekselet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...