Gå til innhold

Facebook vil ikke laste i google chrome


Anbefalte innlegg

Er det fler som har opplevd store problemer med å laste inn facebook for tiden? Utrolig irriterende men jeg finner ikke noe info om det.

 

Får denne feilmeldingen:

Denne nettsiden er ikke tilgjengelig

Forbindelsen til www.facebook.com ble avbrutt.

Her er noen forslag:

Last inn denne nettsiden senere.

Kontroller Internett-tilkoblingen din. Start eventuelle rutere, modemer eller andre nettverksenheter du bruker, på nytt.

Du kan legge til Google Chrome som et tillatt program i brannmuren eller innstillingene for antivirusprogrammet. Hvis det allerede er et tillatt program, kan du slette det fra listen over tillatte programmer og så legge det til på nytt.

Hvis du bruker en proxy-tjener, sjekker du proxy-innstillingene eller kontakter en systemansvarlig for å kontrollere at proxy-tjeneren fungerer. Hvis du tror at du ikke trenger å bruke en proxy-tjener, kan du endre proxyinnstillingene:Gå til skiftenøkkelmenyen > Innstillinger > Vis avanserte innstillinger > Endre innstillinger for mellomtjener > LAN-innstillinger og fjern avmarkeringen for «Bruk en proxy-tjener til lokalnettet» i avmerkingsruten.

Feil 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Tilkoblingen ble tilbakestilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt problemer med å laste enkelte sider i Chrome tidligere, ikke Facebook da jeg ikke bruker Facebook, men det virka som om Firefox klarte å laste de sidene som Chrome ikke klarte å laste. Prøv en annen browser å se om det funker. Veit dette ikke noen permanent løsning så lenge du ikke vil bytte browser, men kanskje det hjelper på troubleshooting. F.eks. funker det i Firefox så er det vel en setting i Chrome som bør justeres muligens.

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Har disabla det som er mulig på Chrome av utvidelser uten at det gir noen særlig bedre opplevelse. Firefox fungerer med Facebook som bare det. Alle de andre sidene jeg besøker fungerer goså uten problemer i Chrome. Kun Facebook som laster og laster og til slutt gir opp. Har raportert det inn men ikke hørt noe.

Noen andre som har problemer og har en mulig løsning? (jeg er ikke interessert i å bytte browser siden den er koblet opp til alt jeg bruker inkludert tablet og telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...