Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bekreftet at anmeldelse er sendt inn?


Nikkopikko

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg brukte politi.no`s utfyllingsskjema til å anmeld tyveri av mobiltelefon. Etter jeg var ferdig å fylle ut og trykket på "send anmeldelse" opdaterte siden seg og alle utfyllingspungtene ble blanke. Jeg fikk ikke noe beskjed der det sto at anmeldelsen var sendt inn eller om noe gikk galt.

 

Jeg syntest dette var litt rart, så jeg ringte distriktspolitiet dagen etter. Jeg spurte om de kunne bekrefte at anmeldelsen var kommet inn, men de sa bare at jeg måtte vente en uke eller to for og få bekreftet eller få kvitering på anmeldelsen.

 

Jeg synest det var ganske rart at jeg ikke fikk noen beskjed på nettsiden om anmeldelsen ble i det hele tatt sendt inn. Det hadde vert veldig kjedlig om jeg måtte sende inn en ny anmeldelse om 2 uker og deretter vente 2 ekstra uker.

 

Noen som vet om en måte jeg kan få bekreftet at anmeldelsen er inne, eller er det noen som vet om jeg skal få en beskjed etter anmeldelsen er sent inn. Det var ganske rart at siden bare opdaterte seg selv og alt jeg hadde skrevet på siden ble borte. Fikk ingen form for bekreftelse eller avvist.

 

Burde jeg skrive anmeldelsen på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...