Gå til innhold

BK: Hoggorm 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig tøfft med det snevre fokuset her! :) Liker også veldig godt lyset og fargespillet, og ikke minst vinklingen og blikket som går rett i kamera. Kunne etter mitt syn godt hatt et kutt i toppen - synes det forsterker dramatikken som ligger i bildet. :)

Skrevet

Liker nærheten og det lave standpunktet i høyde med hodet. Hardt lys og fargereflekser skjemmer litt, men der og da tror jeg ikke du kunne gjort så mye med det. Ville også prøvd ut en versjon i s/h og fulgt rådet til Astrid om beskjæring i topp. Har prøvd å leite opp huggorm og ser etter de stadig vekk, men her jeg bor har det blitt mye mindre av de etter flere barfrostvintre på 90-tallet. Før det støtte man på huggorm overalt, så misunner deg denne :)

Skrevet

Artig å se nærbilde av dette "ekle" krypet! Kunne likt å se et bilde på skrå inn fra siden, slik at større deler av hodet blir skarpere!

Men sikkert ikke så enkelt å få til kanskej.... !

3'er herfra! :)

Skrevet

Takker for flotte tips og hyggelige kommentarer :) kjekt å ha disse skapningene disponible :) de er da ikke så ekle. og er de første ormene jeg har sett i vil tilstand. 3-4 stk holder til på et lite område. småttiser har det også blitt, fikk glimt av en liten en på bare 8-10 cm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...