Tressy Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har akkurat begynnt å bygge min PC. Jeg fikk kabinettet i dag Et Coolermaster 690 Advanced II og et coolermaster sidepanel m/ vindu til CM 690 og Centurion 590. Men det passer ikke i festene og skruehullene til advanced II. Så nå selger jeg det på QXL: Se auksjonen her Det passer i størrelse og i front-festen, så det er mulig å få det til å passe i 690 advanced II med litt borring og dremling... Og det er nesten umulig å få tak i dette sidepanelet lengre... Men om jeg får tilbake det det kostet meg, så selger jeg det. Jeg bygger en PC til film-redigering og webdesign (photoshop, after effects, premiere pro, 3D max osv... Og lurte på dette oppsettet: Hovedkort - ASRock Z77 Extreme4 Intel® Z77 Vakkert kort, med meget gode test ressultater. CPU: INTEL Core i5-2500K 3.3GHz Quad eller INTEL Core i7-2600K 3.4GHz Quad Minne: Corsair XMS3 DDR3 2000MHz 8GB CL9 x 2 (4x4GB) Grafikk kort: CAD/CAM kort: PNY Quadro 600 1GB GDDR3 128-bit eller PCI-E ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA systemdisk: SSD til oprativsystem og programmer: OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB HD til lagring: Har en 3TB Wester Digital, mulig jeg kjøper en til og kjører Raid 1 på de. Blue-ray writer: Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112 strøm: Corsair HX 750W PSU Litt overkill, for å ha noe å gå på til oppgradering senere. OS: Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM 64bit pris tilsammen inkl. kabinett = 9462,- (med i5 PNY kortet) Trur dette skal være bra til video produksjon (ikke proff.) og webdesign osv... Hva trur dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå