Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny tv, god til film, større enn 46", pris 6 - 9 000kr?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ønsker hjelp til kjøp av ny tv. Jeg bruker hovedsakelig tv til å se på filmer med venner streamet fra pc for øyeblikket. Lurer da på om jeg burde kjøpe en tv med mulighet for å kobles direkte på nett eller om jeg burde kjøpe en tv uten denne muligheten og heller bruke en løsning som boxee box.

 

Tråden her er mest for teknisk insikt og generelle tips, men kom gjerne med konkrete tv'er som passer. Er nemlig veldig lenge siden jeg har sett på tv'er og vet ikke helt hva som gjelder. Sitter med en holdning at jeg ikke burde kjøpe plasma tv uten egentlig noen god begrunnelse.

 

Jeg tenker også det burde være en grei alround tv for spill, film og tv sendinger. Ettersom tv er en såpass langsiktig investering og bruksområder vil endre seg.

 

Ingen planer om å kjøpe noe hjemmekino anlegg eller lignende enda, så vet ikke om jeg burde se på lydkvaliteten til tv'er eller om det generelt er godt nok.

 

Er fleksibel på pris begge veier.

 

Alle tips er velkomne! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser også at de tv'ene jeg finner som kan koble seg på nettet har trådløst, er nesten fordel for min del om det er kablet isteden, vet ikke om dette finnes.

 

Edit; ah ser nå at alle som har trådløst også har fysisk kobling.

Endret av zips
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sonyen ser ut som en fin tv den. Vanskelig for meg å vite om den er noe bedre enn philipsen til 6 649 kr. men. 3D er virkelig ikke noe jeg føler jeg trenger, så jeg ser ikke på dette som noe pluss. Og desuten er den ikke på tilbud lenger så er vel en mindre akutel kandidat.

 

Ingen som har noen meninger om det er verdt å kjøpe 46pfl5007t/12 over 47pfl4007t/12?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...