Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Et festlig motiv og et skarpt bilde med "Blendahvtt" klesvask og fargesprakende klyper - godt arbeid!
leifholm Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Skrevet 25. juni 2012 Et festlig motiv og et skarpt bilde med "Blendahvtt" klesvask og fargesprakende klyper - godt arbeid! tusen tak Torhild
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Synes det er et nydelig, fargerikt og ryddig bilde. Gode linjer. Og et gladbilde - må jo trekke på smilebåndet ;-) Du er god på å se motiver! Beundrer den jobben du har lagt i det. Alle har vi vår vei, jeg tenker motsatt - vil helst være ute og ikke ved PC'n. Så ser jeg arbeidet deres, og alle mulighetene - det er så inspirerende - og pga. det gleder jeg meg til photoshop etterhvert jeg også. Supert bilde Endret 25. juni 2012 av Jentungen 1
karoald Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Er heilt enig i din beskrivelse------slik er det her og. Dette vart rent og pent i dobbel forstand.
Krismeko Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Så enkelt og så rent. Resultatet av jobben ble veldig bra!
Anbefalte innlegg