tomas1401 Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Hei jeg får snart min bærbare alienware maskin som jeg vil gjerne koble opp mot en stor skjerm på min pult. Jeg tenkte å henge den på veggen og en 32 tommer virket stor nok. Jeg trenger hjelp til akkurat dette.. for jeg har ingen peiling på tv om hva som er bra eller ikke. Jeg vil ha en som er relativt tynn så den er lett å henge på veggen uten at den kommer for langt ut. Den må ha minst 1 HDMI, helst LED baklys. Helst ikke ha stor ramme. Noen forslag?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Skal du spille på den? Har en 32" selv, men synes den blir litt for stor for spilling. Mulig du skal bruke den til å se på TV utenom, hvis ikke hadde jeg helt klart gått for en 23 eller 34".
tomas1401 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Skrevet 25. juni 2012 jeg hadde en 27 tommer som var grei, men den stod litt lenger fremme på pulten. Tenkte en 32 tommer som skal være min tv/pc skjerm på rommet. Slik at jeg kan spille xbox på den, koble pcen til den osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå