Laila - Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Skrevet 23. juni 2012 Bra utsnitt.Flotte linjer;) Tusen takk ! Fin fargetone i bilde Tusen takk ! enig med de andre, bra utsnitt og fargetone Tusen takk !
Tor r Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Meget bra linjer og komp er heilt topp,Farge/tone sto til bilde, Bilde får en til og se etter,hva er det på venstre side,hvor kommer en inn i bilde fra,hvor ender trapp,ja i det heile!!
Laila - Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Skrevet 24. juni 2012 Meget bra linjer og komp er heilt topp,Farge/tone sto til bilde, Bilde får en til og se etter,hva er det på venstre side,hvor kommer en inn i bilde fra,hvor ender trapp,ja i det heile!! Tusen takk
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Fin observasjon og vinkling - jeg liker godt kontrasten mellom betong og ugress som blir slående her. Liker fargetonen godt, men synes nok det kan virke litt blasst og kunne tenke meg mer kontrast i bildet.
Laila - Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Skrevet 24. juni 2012 Fin observasjon og vinkling - jeg liker godt kontrasten mellom betong og ugress som blir slående her. Liker fargetonen godt, men synes nok det kan virke litt blasst og kunne tenke meg mer kontrast i bildet. Tusen takk Ja jeg prøver å øke kontrasten litt Trenger trene mye på å se Selvom jeg har likt å se på bilder hele mitt liv, og det fløt av fotoblader hjemme da jeg var liten, så har jeg tidligere bare sett, ikke tenkt Supert med tips
Anbefalte innlegg