Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Nå søker jeg Økonomi og administrasjon på BI i år.

 

Problemet mitt er at jeg har bånnkarakterer.

 

Er 22år, har MED 6 alderpoeng (skolepoeng + alderspoeng / antall fag - bare så jeg fikk gjort DET riktig)

 

Med dette har jeg 3,54 i snitt. Ja, jeg har da absolutt ikke fulgt med i timen, å er litt trist fordi jeg ikke har tatt skolen mer seriøst.

 

Har generell studiekompetanse, såklart.

 

Nå har jeg jo søkt Økad, er det noen sannsynlighet for at jeg faktisk kommer inn?

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Nå søker jeg Økonomi og administrasjon på BI i år.

 

Problemet mitt er at jeg har bånnkarakterer.

 

Er 22år, har MED 6 alderpoeng (skolepoeng + alderspoeng / antall fag - bare så jeg fikk gjort DET riktig)

 

Med dette har jeg 3,54 i snitt. Ja, jeg har da absolutt ikke fulgt med i timen, å er litt trist fordi jeg ikke har tatt skolen mer seriøst.

 

Har generell studiekompetanse, såklart.

 

Nå har jeg jo søkt Økad, er det noen sannsynlighet for at jeg faktisk kommer inn?

 

Hei,

 

karaktersnittet for å komme inn på de fleste bachelorgradene på BI med unntak av Siv.Øk bachelor og de engelspråklige bachelorene, ligger i Oslo på ca. 32 poeng (3,2) i snitt. Dette varierer på de andre avdelingene BI har. Så jeg tror du har en god sjanse til å komme inn. Stå på!

 

Mvh

M

Lenke til kommentar

Tenk å være så kul som deg.

 

Ja, ikke sant?

Det er likevel et faktum at de fleste som ikke kommer inn på landets høgskoler med Økad, lett kommer inn på BI i de forskjellige byene.

 

Jeg sier ingenting imot at det er lett å komme in på de fleste BI høyskolene, men jeg syntes det er unødvendig med slike kommentarer. Kommentarer som også er feil, blant annet BI Bergen har hatt venteliste flere år på rad nå. Har ikke de på ventelisten råd? Det er jo kun derfor man ikke får plass ifølge deg. Sivøk linjen har også et relativt høyt snitt for å komme inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...