Gå til innhold

Lumia 800, historien om et barmhjertighetsdrap


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Vår romanse ble kort, kjære Lumia 800. Jeg valgte å drepe deg. Det var et barmhjertighetsdrap. Du hadde ingen sjanse i den virkelige verden, det ville være umulig å selge deg, og jeg ønsker ikke at du skal forpeste livet for flere mennesker. Derfor brakk jeg nakken på deg og kastet deg i glasscontaineren etter våre åtte dager sammen.

 

Ok, jeg tok en sjanse. Jeg hadde 4000 i risikokapital og valgte å bruke dem på deg. Du var en skuffelse fra første dag.

 

For det første var du en grå mus. Både iOs og Android er fulle av farger, liv og røre. Din skjerm var dørgende kjedelig.

 

For det andre var du utro med en kar som heter Zune. I 2012 forventer jeg at jeg kan dra og slippe filer over i deg, uten å måtte bruke et eget program. Riktignok var Zune lettere å ha med å gjøre enn iTunes, men har var og ble et femte hjul på vogna i vårt liv.

 

For det tredje dugde du til veldig lite. Utvalget av apper var minimalt. Det er mulig at jeg aldri gadd å lete, men på mine åtte andre koner (HTC alle sammen) virket alt så mye enklere.

 

Og for det fjerde var du full av uvaner. Feltstyrke- og batteriindikatoren kom og gikk hele tiden. Du kunne ikke lades mens du sov. Du hadde ikke plass til minnekort.

 

Derfor tok jeg kort prosess og fikk deg ut av livet mitt før du hadde forpestet det fullstendig.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

R.I.P.

 

Varme tanker og dypeste medfølelse. :hm:

 

Jeg har forøvrig samme forhold til en 2 måneder gammel Motorola Defy Plus som jeg akter å befri fra denne jordiske jammerdal og sende lukt inn i app-helvete sammen med alt det andre mølet som oversvømmer Google-dritten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...