Jan Erik Engan Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Motorveibrua II Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....................................... Link til bildesiden
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Enda et stilig bilde fra brua - vet sannelig ikke hvilket jeg foretrekker, men her liker jeg i alle fall godt lyset og det at litt av den fine himmelen kommer frem. Har også sans for kompen her, hvor vi ser rett frem og inn i svingen.
Torhild Jansen Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Liker de symmetriske linjene - flotte farger og god skarphet, pluss et stilig motiv!
Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Enda et stilig bilde fra brua - vet sannelig ikke hvilket jeg foretrekker, men her liker jeg i alle fall godt lyset og det at litt av den fine himmelen kommer frem. Har også sans for kompen her, hvor vi ser rett frem og inn i svingen. Takker,) Fint bilde/lys/farger og komp. Takker;) Liker de symmetriske linjene - flotte farger og god skarphet, pluss et stilig motiv! Takker;)
Anbefalte innlegg