Gå til innhold

Kjøpe nettbrett. Hva skal jeg gå for?


Dryper

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et sånn nettbrett som det er snakk om for tiden. men jeg har null peiling på hva jeg skal gå for. Det er jo over 9000 forskjellige nettbrett der ute, og om forskjellene der ute utgjør noe må jeg gudene spørre.

 

Bruksområdet for nettbrettet jeg skal kjøpe blir i hovedsak og bruke det til å lese VG, diverse PDF filer og kansje bruke det til app utvikling (Java).

 

Jeg vil helst ha et med både 3g og Wifi om det finnes, og jeg vil IKKE ha mac (mtp app utvikling).

 

Hvilket som passer meg lar jeg ekspertene få bestemme :)

 

 

dryper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du lese PDF-filer bør du ha et nettbrett med 10" skjerm og høy oppløsning, kjøpte første iPad når den kom, men solgte den fort fordi skjermen var for lavoppløst. Foreløpig er det vel bare iPad 3 som fyller de kravene, men Asus Transformer Pad Infinity skal vel komme snart for Android.

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir for dårlig ja, spesielt nå som det faktisk finnes bedre skjermer som også kommer snart til Android.

 

Er veldig greit å kunne lese A4 dokumenter uten at teksten blir kornete. Man klarer selvfølgelig å bruke det, men det blir så mye bedre med en høyoppløst skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...