Gå til innhold

Mandrake 9.1 (Mandrake91-cd1-inst.i586.iso) SHA1 sjekksum


Anbefalte innlegg

Har akkurat lastet ned denne iso'en fra 2 forskjellige ftp-servere(binary), men har fått feil sjekksum på begge.

I følge readme'en skal den være 6f1581974e12420fef87868ed6caa31f, men hyperhasher gir meg 89AF0E77D66C7F1458D974E9AA02CABED1242C9E.

Gjør jeg noe feil? Er det noen her som har en iso de vet fungerer, og kan sjekke SHA1'en?

Har fått feilbrenning 2/2 ganger(1. fireburner, 2. nero 6), så noe må jo være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
umm.. kan hende at du er meget uheldig.

 

prøv en siste gang fra en norsk ftp før du kaster pcen ut vinduet.

 

bruker du kanskje en download manager eller noe?

 

Snodige greier dette her.

Jeg oppdaterte firmwaren til brenneren min. Da fikk jeg brent isoen. Faktisk alle tre. Selv om ingen av checksummene stemte.

Fikk installert det på laptopen min også. Ingen problemer, og helt glattpolert linux. Nydelig!

Regner med at det var den gamle firmwaren som ikke tålte de bedritne smartbuy cd'ene. F*ens billigdritt!

 

edit: Jeg ble faktisk anbefalt av mandrakelinux.com å bruke download manager.

Lenke til kommentar
du må teste .iso fila du laster ned

Eh... Jeg sa jeg hadde testet den, gjorde jeg ikke?!

Testet MD2, MD4, MD5, SHA1, SHA256, SHA384, SHA512, HAVAL, Panama, Tiger, RIPEMD160, CRC-16, CRC16-CITT, CRC-32 og Adler32. Ingen av dem stemte, men fikk allikevel installert mandrake problemfritt.

 

...og smart buy cdene er ikke dårlige! ikke de jeg har i allefall..

Nei da, sikkert ikke. :wink: Men siden firmwaren min var over ett år gammel, slet jeg litt med å brenne dem. Som sagt, jeg får brent fint nå etter oppdateringen.

Det jeg mente er at smartbuy-cd'ene er mer ukurrante enn de jeg brukte før(mmore). Det er dokumentert, så du trenger ikke nekte for det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...