Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Får ikke logget av hotmail. Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å kontakte hotmail via e-mail eller noe??

 

Jeg har ikke klart å finne noen mailadresse til hotmail. (Jeg har ikke lett veldig lenge, for jeg gjetter på at de bruker lang tid på å svare, og jeg er VELDIG ivrig på å få løst problemet.) Hvis noen vet hvor jeg finner hotmails mailadresse, så tar jeg gjerne imot tips. :)

Lenke til kommentar

*snip*

Det er kun datamaskinen din som sitter på innloggingsopplysningene, og disse ligger uansett ikke i nettadressen.

 

Tja... Jeg kan jo ingenting om data, så... Tar ikke helt sjansen... I hvert fall slutter mailadressen på: & to bokstaver = fire tall

 

- Og nå plutselig er den siden der jeg var logget ut fra den nyopprettede kontoen helt lik utloggingssiden fra min vanlige konto, og jeg er logget inn på min konto der også.

 

Hva er dette for noe? Grunn til å bli redd?

Lenke til kommentar

Har du prøvd å kontakte hotmail via e-mail eller noe??

 

Jeg har ikke klart å finne noen mailadresse til hotmail. (Jeg har ikke lett veldig lenge, for jeg gjetter på at de bruker lang tid på å svare, og jeg er VELDIG ivrig på å få løst problemet.) Hvis noen vet hvor jeg finner hotmails mailadresse, så tar jeg gjerne imot tips. :)

 

Skjønner ;)

Lenke til kommentar

*snip*

Jeg aner ikke helt hva du prater om, det blir litt vagt..

 

Og hva en nettadresse har av ekstra tegn i seg - og hva dette skal bety, er det vanskelig å uttale seg om.

 

Ingen her på forumet har snekret sammen Hotmail, så da må jo svaret bli deretter..

 

Siden du ikke er av den mest erfarne databrukersorten, anbefaler jeg at du prøver som allerede nevnt: Bytt passord via en annen nettleser (har du ikke en, så last ned f.eks. Firefox fra firefox.no).

Endret av droidy
Lenke til kommentar

: Bytt passord via en annen nettleser (har du ikke en, så last ned f.eks. Firefox fra firefox.no).

 

Har lastet ned Opera, byttet passord, logget meg ut, men jeg er jammen meg like innlogget i Safari.

 

Jeg skjønner ingenting! Og jeg vil ut av den kontoen...

 

Det jeg mente å si var at adressen slutter på følgende:

 

tegnet &

 

To bokstaver (som jeg ikke sier hva er, siden jeg er altfor forsiktig)

tegnet =

 

Fire tall (som jeg ikke sier hva er...)

Endret av Karolina
Lenke til kommentar

*snip*

Men, var du innlogget i Opera da, etter du byttet passordet, og du besøkte siden på nytt???

 

Hvis nei: Da er det bare Safari som har mellomlagret Hotmail-siden din..., og du får prøve å slette historikken, så ser du hva som skjer.

 

Angående alt av krusseduller og tull som dukker opp i nettadressen: Det er ikke til noe hjelp.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen!

 

Da er jeg ute av hotmailkontoen min, i hvert fall enn så lenge... Jeg stoler ikke helt på at jeg forblir utlogget, siden jeg plutselig var innlogget igjen istad, men problemet ser i hvert fall ut til å være løst nå.

 

:)

Lenke til kommentar

Så flott!

Husk å merk tråden som løst med knappen øverst til høyre som sier "løst".

 

Forresten, hvilken nettleser er det du bruker?

 

Jeg bruker Safari.

 

Problemet er dessverre ikke løst likevel, for idag logget jeg meg ut, og var innlogget neste gang jeg skulle på hotmail.

 

Trenger flere tips!

Lenke til kommentar

Er det en Apple maskin det er snakk om? Da skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan.

 

Ja, det er en Applemaskin. Tusen takk for at du vil hjelpe! :)

 

Jeg prøvde igjen å logge meg ut nå, og da fikk jeg samme sikkerhetsadvarsel som igår, nemlig at det kunne hende at nettstedet utgav seg for å være .login.secure.emea.msn.com, at det var godkjent av en ukjent autoritet, og kunne innebære en sikkerhetsrisiko for konfidensiell informasjon. (Muligens annen rekkefølge på det som stod, men dette var i hvert fall innholdet).

Lenke til kommentar

Vet ikke åssen det er i Safari men i opera har jeg en mulighet til og slette private data. kan du ikke prøve det.

 

Jeg har prøvd å slette informasjonskapsler og lagrede passord, hvis det er det du tenker på. I tillegg har jeg byttet passord via en annen nettleser (Opera), men det hjelper ingenting. Stønn!

Lenke til kommentar

Åpne Safari, trykk på knappen "Safari" øverst i venstre hjørne og trykk på Valg (alternativ: epletast + komma).

 

Trykk på Personvern også Detaljer. Søk på live og fjern det som kommer opp. Du kan også gjøre et søk på: hotmail, msn og microsoft.

 

Skal gi andre forslag etter noe mat!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Åpne Safari, trykk på knappen "Safari" øverst i venstre hjørne og trykk på Valg (alternativ: epletast + komma). Trykk på Personvern også Detaljer. Søk på live og fjern det som kommer opp. Du kan også gjøre et søk på: hotmail, msn og microsoft. Skal gi andre forslag etter noe mat!

 

Etter å ha trykket på "valg", kommer jeg til noe som heter "sikkerhet", men "personvern" er ikke et valg der, heller ikke detaljer.

 

Imidlertid står det en gul trekant med utropstegn i (advarsel?) under Gi varsel ved forfalskede nettsteder, der det står "Tjenesten Google Safe Browsing Service er ikke tilgjengelig. Tjenesten ikke oppdatert på 3 dager". (Vet ikke om det har noen betydning, men...)

 

Åpne Safari, trykk på knappen "Safari" øverst i venstre hjørne og trykk på Valg (alternativ: epletast + komma). Trykk på Personvern også Detaljer. Søk på live og fjern det som kommer opp. Du kan også gjøre et søk på: hotmail, msn og microsoft. Skal gi andre forslag etter noe mat!

 

Etter å ha trykket på "valg", kommer jeg til noe som heter "sikkerhet", men "personvern" er ikke et valg der, heller ikke detaljer.

 

Imidlertid står det en gul trekant med utropstegn i (advarsel?) under Gi varsel ved forfalskede nettsteder, der det står "Tjenesten Google Safe Browsing Service er ikke tilgjengelig. Tjenesten ikke oppdatert på 3 dager". (Vet ikke om det har noen betydning, men...)

 

Jeg har forresten prøvd å lete opp en mailadresse til hotmail, men finner ingenting. Har også søkt på problemer med å logge av hotmail og tilsvarende, men får ingen relevante treff.

 

Kan problemet skyldes virus, hacking eller noe annet?

Lenke til kommentar
Åpne Safari, trykk på knappen "Safari" øverst i venstre hjørne og trykk på Valg (alternativ: epletast + komma). Trykk på Personvern også Detaljer. Søk på live og fjern det som kommer opp. Du kan også gjøre et søk på: hotmail, msn og microsoft. Skal gi andre forslag etter noe mat!

 

Etter å ha trykket på "valg", kommer jeg til noe som heter "sikkerhet", men "personvern" er ikke et valg der, heller ikke detaljer.

 

Imidlertid står det en gul trekant med utropstegn i (advarsel?) under Gi varsel ved forfalskede nettsteder, der det står "Tjenesten Google Safe Browsing Service er ikke tilgjengelig. Tjenesten ikke oppdatert på 3 dager". (Vet ikke om det har noen betydning, men...)

 

Åpne Safari, trykk på knappen "Safari" øverst i venstre hjørne og trykk på Valg (alternativ: epletast + komma). Trykk på Personvern også Detaljer. Søk på live og fjern det som kommer opp. Du kan også gjøre et søk på: hotmail, msn og microsoft. Skal gi andre forslag etter noe mat!

 

Etter å ha trykket på "valg", kommer jeg til noe som heter "sikkerhet", men "personvern" er ikke et valg der, heller ikke detaljer.

 

Imidlertid står det en gul trekant med utropstegn i (advarsel?) under Gi varsel ved forfalskede nettsteder, der det står "Tjenesten Google Safe Browsing Service er ikke tilgjengelig. Tjenesten ikke oppdatert på 3 dager". (Vet ikke om det har noen betydning, men...)

 

Jeg har forresten prøvd å lete opp en mailadresse til hotmail, men finner ingenting. Har også søkt på problemer med å logge av hotmail og tilsvarende, men får ingen relevante treff.

 

Kan problemet skyldes virus, hacking eller noe annet?

 

- Og nå fikk jeg plutselig logget meg ut på ordentlig, men jeg kan jo ikke stole på at jeg er utlogget, for det har sett ut som jeg har vært utlogget flere ganger før, og neste gang jeg har åpnet hotmailsiden, har jeg vært innlogget igjen.

Lenke til kommentar

Har du oppdatert Mac-en din i det siste? Hvilken versjon er det du kjører? Du finner det under Epleikonet øverst også om denne datamaskinen - der står det versjon.

 

Du kan også oppdatere under epleikonet -> programvareoppdatering.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...