Gå til innhold

Vil skaffe et nytt anlegg med mye BASS! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fra før et Logitech Z-5500 anlegg hjemme og ønsker nå å skaffe et større anlegg med trøkk og kraftig bass.

Hører som regel på dubstep, house, techno, hardstyle osv på mitt Z-5500.

Har skjønt at det ikke blir billig, men vil ikke betale mer enn 15.000 kroner for anlegget, synes det holder i masse vis. Om det skulle gå litt over det, kan du forklare hvorfor og prøve å overtale meg til det

Anlegget kommer til å stå i et middels-stort gutterom og skal spille av musikken fra en pc eller iphone tenkte jeg.

Cerwin-Vega har jeg lest litt om og det virker absolutt interessant.

Med tanke på musikken jeg hører på og at godt trøkk, kraftig bass er to viktige krav, er det Cerwin-Vega jeg bør gå for?

 

Jeg håper jeg kan få svar til alt jeg burde kjøpe inkludert priser og lenke til nettbutikk.

Evt. også litt om kabler og kvaliteten på dem og annet jeg også må trenge. I og med at jeg ikke har så mye peiling på slikt.

 

 

Ellers så jeg på denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1435551

Ser det greit ut?

 

 

Takk på forhånd for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste bassen får du med Cervin Vega parret med en enorm forsterker.

Du bør ta deg en tur på HiFi Klubben så får du all hjelpen du trenger, samt lytte til hvordan de faktisk låter.

 

Et alternativ er selvfølgelig noe med en god Sub da det ikke skal mye til å fylle et lite rom med lyd.

 

Men anbefalingen blir uansett HiFi Klubben hvor du kan høre før du kjøper noe.

 

(Nb. Mye av det fence audio utstyret er PA utstyr og det er stusselig lyd sammenlignet med HiFi utstyr. Selv om jeg har hørt Fence stereohøytalere som låter helt greit.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...