Handl3vogn Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Telenor pleier og bruke 10.0.0.138 prøv den i nettleseren. Men reset av routeren burde fungere om det ikke er flere routere i nettet da. Endret 27. mai 2012 av Handl3vogn
Horrorbyte Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Dersom du bruker Windows: Gå inn på Nettverks- og delingssenter Endre innstillinger for nettverkskort Høyreklikk på nettverkskortet som er i bruk (trådløs/kabel) Velg Egenskaper Dobbelklikk på Internet Protocol versjon 4 Velg Bruk følgende DNS-serveradresser Foretrukket DNS-server: 8.8.8.8 Alternativ DNS-server: 8.8.4.4 Trykk OK
N O I A Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Skrevet 27. mai 2012 Først så fikk jeg løst den første blokkeringa ved å skrive inn notepad C:/Windows/system32/drivers/etc/hosts på cmd'en. Så gjorde jeg det du sa horrorbyte, så sa broren min at jeg hadde fjerna en til og nå har jeg 1 igjen og det er den letteste sier han.
N O I A Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Skrevet 1. juni 2012 Har glemt å si ifra, han hadde brukt chrome nanny lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå