Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Ung Svane Bildet er fjernet. Beskrivelse: ...................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Hei. Et helt nydelig bilde av svanen dette. Jeg synes at svanen er helt fantastisk.:-)
Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Skrevet 26. mai 2012 Hei. Et helt nydelig bilde av svanen dette. Jeg synes at svanen er helt fantastisk.:-) Takker så mye;)
Terje Solfugl Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det .
Jan Erik Engan Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Skrevet 26. mai 2012 (endret) Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) Endret 26. mai 2012 av Jan Erik Engan
Terje Solfugl Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Du Sorry Jan Erik men dette bildet faller ikke i min smak, og jeg skal fortelle hvorfor . Du har nærmest voldtatt øyet i en bestreben på å skarpe det opp, og mislykkes totalt..samtidig er det sorte skyggepartiet rett over hodet skjemmende..det burde du lett fjernet..dette var i overkant mye negativt, men desverre slik jeg ser det .Du kan mye bedre enn dette . Jeg er i sterk tvil om jeg bør poste dette men gjør det . Ja fader nå var du ikke mye kul...hehe.Neida..tåler den..men vil rette deg på noe..øyet er ikke skarpet,men tilført lys...men samme det vel;) Du la ut eksagt samme bildet 10 april, noen forbedringer hadde jeg ventet ..oppriktig lei meg for å kritisere deg, du har vært og ER et forbilde for meg her inne, med dine utrolig flotte bilder .
Anbefalte innlegg