Terje Solfugl Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Men allikevel et fantastisk bilde..skorter litt på det tekniske med henhold til skarphet ( ser det godt i fullversjonen ), men skårer høyt for komposisjon og speilingen drar bildet opp mot høyder !
Laila - Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Kjempefint. Ikke så lett med dyr i bevegelse, de hører jo ikke når du ber dem stå stille.... så da må en vel tåle et kutt i speilinga
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Skrevet 25. mai 2012 Men allikevel et fantastisk bilde..skorter litt på det tekniske med henhold til skarphet ( ser det godt i fullversjonen ), men skårer høyt for komposisjon og speilingen drar bildet opp mot høyder ! Ja, jeg så den skarpheten raskt, men det gikk fort i svingene:-). Takk skal du ha:-)). Kunne sikkert redigert noe på det, men jeg er ikke så for det:-)
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Skrevet 25. mai 2012 Tøft, synd speilingen er kuttet.... Ja, det irriterer meg, vi må nok ta med elevene ut på flere fisketurer:-)).
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Skrevet 25. mai 2012 Kjempefint. Ikke så lett med dyr i bevegelse, de hører jo ikke når du ber dem stå stille.... så da må en vel tåle et kutt i speilinga Takk takk:-), enig med du, men det er SÅÅ irriterende:-), neste gang skal alt med:-).
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Skrevet 25. mai 2012 Et stilig og flott motiv! Takk Torhild:-), skal ut å forsøke å få med hele motivet i morgen:-)
Anbefalte innlegg