Gå til innhold

Trenger råd om mobilkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "best"?

Har den beste mobilen stor skjerm?

Er det viktig at den ligger bra i hånda?

Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av?

Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!)

 

Trenger du lang batteritid?

Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...)

 

Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! :)

 

Edit:

Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... :nei:

Endret av Ghazaa
Lenke til kommentar

Med aktivt bruk holder det å lade hver natt for meg(Har også fått One X til å holde i to dager med litt mindre bruk) Når det gjelder lagringskapasitet så tror jeg man neppe trenger mer enn 32gb, hvis man ikke skal ha flere filmer på mobilen da. Så får man jo også med 25gb gratis lagringsplass i Dropbox nor du kjøper en One X.

Lenke til kommentar

Hva mener du med "best"?

Har den beste mobilen stor skjerm?

Er det viktig at den ligger bra i hånda?

Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av?

Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!)

 

Trenger du lang batteritid?

Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...)

 

Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! :)

 

Edit:

Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... :nei:

Ok, en bra telefon for meg er en hvor jeg kan "personligfisere" innholdet i telefonen, stor skjerm er ikke et minus, design på selve mobilen er ikke så viktig, men liker litt sånn "clean-look-design" som iphone og samsung smarttelefonene, om du skjønner? Batteri levetid er også viktig. Det er vel det, tror jeg...

Lenke til kommentar

Hva mener du med "best"?

Har den beste mobilen stor skjerm?

Er det viktig at den ligger bra i hånda?

Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av?

Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!)

 

Trenger du lang batteritid?

Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...)

 

Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! :)

 

Edit:

Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... :nei:

Ok, en bra telefon for meg er en hvor jeg kan "personligfisere" innholdet i telefonen, stor skjerm er ikke et minus, design på selve mobilen er ikke så viktig, men liker litt sånn "clean-look-design" som iphone og samsung smarttelefonene, om du skjønner? Batteri levetid er også viktig. Det er vel det, tror jeg...

Samsung uten tvil da. Sterkest batteritid.

 

Samsungen har: pent design, bra batteritid og fin skjerm med bedre kontrast en hox, Samtdig ser kameraet m du enda leser og dimmer ikke lyset og mer smarte funskjoner du kan lese om i post 1 på sg3 tråden

Lenke til kommentar

S3 er teknisk best. Men hva som er best for trådstarter kommer jo litt ann på bruken

Eier du en S3? :)

Hvis du gjør, hva synes du selv om mobilen? Har sett på tlf designet og liker det jeg ser :) Men hva med mobilopperativsystemet? Er det ryddig og lett å finne frem til ting, og kan man "personligfisere" mye der?

Åssen sitter tlf i hånda? Hva er batterilevetiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...