Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen medie- og informasjonskunnskap 2


Anbefalte innlegg

Har to forslag til oppgåve 2 og, kan hende det er litt lite forståelig noko av det, ettersom eg skreiv noko av det i stikkordsform. Kan no legge ved, i tilfelle de finn det noko nyttig. :)

 

Det er mogeleg at oppgåva skal vere slik at ein skal lage ein mediestrategi, dersom skulen har kome opp i forskjellige hendingar, som kan blant anna vere:

o Skule X har hatt ein dramatisk hendelse

o Dårlegaste karakterar

o Elevane søkjer seg vekk

o Korleis skulen kan skaffe seg positivt omdøme i tradisjonelle media

o Sosiale media

o Reklame er relevant

 

Her skal ein altså prøve å lage ein strategi slik at ting "kjem på fote igjen". :)

 

Det andre alternativet ho trudde, var at ein skulle lage ein produksjon, til dømes ein kampanje, der det var retta mot for eksempel:

- Framtidige elevar

- Lokale omgivnader generelt

- Foreldre

etc.

Endret av medlem-156941
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror den casen kan bli noe sånt som å presentere en videregående skole til elever i 10. klasse, eventuelt med eller uten foreldre. Oppgave 2 på Medie-eksamen har i hvertfall alltid vært en oppgave med produksjonsplanlegging, og det ville vært rart om det ikke var det her og, tenker jeg hvertfall.

 

http://samskrive.ndla.no/MIKeksV2011

 

Dette er en online "tab" laget av en lærer til en tidligere eksamen, helt nederst ligger det masse linker om produksjonsplanlegging og prossessen!

Lenke til kommentar

Liste som kan vere nyttig ved produksjonsoppgåve, notatar frå førebuing til ei tidlegare prøve:

 

Innleiing

- Oppdraget – vise korleis du har tolka/oppfatta oppgåva, hjelp om du har misforstått litt

 

Punklista

- Sjå på innhaldet på punkta, skriv om det – hugs grunngjeving

- Om det er spurt om innhald &--#62; Fagleg innhald

- Skal innehalde konkrete råd, men ein trenger ikkje skrive det som ferdig tekst

- Om det er spurt om utforming &--#62; Korleis det skal sjå ut

- Sensor ser meir på grunngjeving enn meining

- Bruk målgruppa som grunngjeving, til dømes: Målgruppa syns gult er fint

- Konkrete beskrivelsar – IKKJE ”Lettlest tekst” eller ”Fine fargar”

- Vel noko som er ned til ein enkelt ting, viss mogeleg. T.d. plakat, film, artikkel. Ikkje for omfattande.

 

Avslutning

- Få setningar om kvifor treff dette føremålet

- Kvifor er totalen ein god ting utifrå føremålet

 

Følg punktlista om du er usikker på korleis du skal skrive!

 

:)

Endret av medlem-156941
Lenke til kommentar

Læreren vår trodde også at den ene oppgaven mest sannsynlig blir "Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". :)

 

Men lurer på hvordan den casen blir.. Noen som kan tenke seg til det? Og er det en slags mal man kan følge for det?

 

hva er det som skildrer en journalist og informasjonsarbeider? føler det går veldig mye ut på det samme..:s

Lenke til kommentar

Takk for dette, det hjalp veldig. men en ting jeg er litt usikker på. Skal dette skrives i bare et vanlig word dokument eller skal det lages en powerpoint presentasjon ut av det?

 

Du berre skriv det i same dokumentet som oppgåve 1. Einaste du gjer, er å forklare kva du tenkjer i tekstform, helst på ein kort og presis måte, med mange grunningar. :)

 

Læreren vår trodde også at den ene oppgaven mest sannsynlig blir "Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". :)

 

Men lurer på hvordan den casen blir.. Noen som kan tenke seg til det? Og er det en slags mal man kan følge for det?

 

hva er det som skildrer en journalist og informasjonsarbeider? føler det går veldig mye ut på det samme..:s

 

Journalist skriver om informasjon som informasjonsmedarbeidaren legg fram, om eg ikkje har forstått det heilt feil (Informasjonsmedarbeidaren er kjelda) ;)

 

Edit: Endra på ein smule klønete formulering

Endret av medlem-156941
Lenke til kommentar

MFS om jeg kunne kjørt et par spørsmål din vei, trenger ingen dyp begrunnelse men du virker som har en god peiling på hva du snakker om.

1. Når det står medieutvikling, mener de da de historie(eksempel 300 siste årene) eller medieutvikling i samfunnet og hvilken rolle den har spilt?

 

ja det var visst bare et, uansett takk for eventuell svar :)

Lenke til kommentar

Læreren vår trodde også at den ene oppgaven mest sannsynlig blir "Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". :)

 

Men lurer på hvordan den casen blir.. Noen som kan tenke seg til det? Og er det en slags mal man kan følge for det?

 

"Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". Da er jeg i alle fall multifucked.

 

Angående casen har jeg ingen anelese -.-"

Lenke til kommentar

Læreren vår trodde også at den ene oppgaven mest sannsynlig blir "Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". :)

 

Men lurer på hvordan den casen blir.. Noen som kan tenke seg til det? Og er det en slags mal man kan følge for det?

 

"Forholdet mellom journalister og informasjonsarbeiderer". Da er jeg i alle fall multifucked.

 

Angående casen har jeg ingen anelese -.-"

 

 

 

Hahaha uff. Føler ikke jeg kan så mye her jeg sitter heller..

Lenke til kommentar

MFS om jeg kunne kjørt et par spørsmål din vei, trenger ingen dyp begrunnelse men du virker som har en god peiling på hva du snakker om.

1. Når det står medieutvikling, mener de da de historie(eksempel 300 siste årene) eller medieutvikling i samfunnet og hvilken rolle den har spilt?

 

ja det var visst bare et, uansett takk for eventuell svar :)

 

Trur ikkje det er så mykje historie, då dette blir meir fokus på det historiske enn det som faktisk har med media å gjere. Eg skal uansett ikkje seie dette sikkert

 

Det eg trur, er at det blir meir fokus på kva rolle media har spelt, korleis den endrar seg osv, f eks ved mediekonvergens (ulike media slår seg saman), at kjelder vert i større grad profesjonelle, og andre ulike endringar som har føregått over kortare tidsrom. :)

 

Som sagt er dette berre noko eg trur, men eg skal ikkje seie noko sikkert :)

Lenke til kommentar

MFS om jeg kunne kjørt et par spørsmål din vei, trenger ingen dyp begrunnelse men du virker som har en god peiling på hva du snakker om.

1. Når det står medieutvikling, mener de da de historie(eksempel 300 siste årene) eller medieutvikling i samfunnet og hvilken rolle den har spilt?

 

ja det var visst bare et, uansett takk for eventuell svar :)

 

Trur ikkje det er så mykje historie, då dette blir meir fokus på det historiske enn det som faktisk har med media å gjere. Eg skal uansett ikkje seie dette sikkert

 

Det eg trur, er at det blir meir fokus på kva rolle media har spelt, korleis den endrar seg osv, f eks ved mediekonvergens (ulike media slår seg saman), at kjelder vert i større grad profesjonelle, og andre ulike endringar som har føregått over kortare tidsrom. :)

 

Som sagt er dette berre noko eg trur, men eg skal ikkje seie noko sikkert :)

 

takk for all hjelpen i kveld, da får jeg gjøre meg klar til eksamen i morgen! :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...