Gå til innhold

BK: Kaketyven.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var den i kaka di?runt i nabolaget here går en historie om en kake som ble satt på terrasen og forsvant,ettervert kom det for en dag at hunden til bror min hadde tatt heile kaka og spart noen rester som kom for dagen langt om lenge,men alle så for seg noen unger hadde vert der og det ble mange barn på teppe.

Ja ja det var den historien.

Det er tittel som trekker opp en blir nyskjerig på bilde og ser det litt ekstra etter,og den så nettop ut som en tyv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var den i kaka di?runt i nabolaget here går en historie om en kake som ble satt på terrasen og forsvant,ettervert kom det for en dag at hunden til bror min hadde tatt heile kaka og spart noen rester som kom for dagen langt om lenge,men alle så for seg noen unger hadde vert der og det ble mange barn på teppe.Ja ja det var den historien.Det er tittel som trekker opp en blir nyskjerig på bilde og ser det litt ekstra etter,og den så nettop ut som en tyv.

 

:) Takk for en artig kommentar. Man skal helst ikke snu ryggen til en spurv når fruen ligger og ruger og er sulten ;):D

Lenke til kommentar

Var den i kaka di?

 

:) Takk for en artig kommentar. Man skal helst ikke snu ryggen til en spurv når fruen ligger og ruger og er sulten ;):D

Går litt fort i svingene når en har mange baller i luften på en gang ved pc .

Men litt av poenget var at hunden hadde bert meg seg fattet med kaka på,nesten en km,det var så bror min oppdaget ugjerninge,kan tro den har kost seg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...