Tor r Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Årringer. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er verd og se i stort og detaljer!! Stubbe sett ovenfra,denne har det ikke vert lagt ut bilder av tidligere. Da eg har tatt bort rusk/kvister og blader er det vel ett tidsspørsmål hvor lenge den hvite soppen som ses på bilde lever etter og ha komt frem i dagen. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 Beklager glemte o lege ved data,mein det hører med om en vil ha kritikk. f/5 1/30 sek. Iso 200. Brennvide 58. Bilde er ikke klipt.
Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Sett en del på det og kommet frem til:Ryddet vekk en del,om ikke alt av lyngen rundt..da ville du kunne bruke mer av bildefila i en kvadratisk crop,om du vil.For stubben hadde sjarm den;)
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 Morsomt bilde, her har du fanget mømsteret godt. Takk. :)
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 Sett en del på det og kommet frem til:Ryddet vekk en del,om ikke alt av lyngen rundt..da ville du kunne bruke mer av bildefila i en kvadratisk crop,om du vil.For stubben hadde sjarm den;) Takk for tilbakemelding,crop meiner du some nedover med lang lukkertid?
Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Sett en del på det og kommet frem til:Ryddet vekk en del,om ikke alt av lyngen rundt..da ville du kunne bruke mer av bildefila i en kvadratisk crop,om du vil.For stubben hadde sjarm den;) Takk for tilbakemelding,crop meiner du some nedover med lang lukkertid? Nei mener da å beskjære bildet;)
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 Sett en del på det og kommet frem til:Ryddet vekk en del,om ikke alt av lyngen rundt..da ville du kunne bruke mer av bildefila i en kvadratisk crop,om du vil.For stubben hadde sjarm den;) Takk for tilbakemelding, Nei mener da å beskjære bildet;) Det er meg og engelsken,stopper meg endel i pc bruk.
Laila - Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 http://www.tritrans.net/ Her er en side du kan ha nytte av, Skriv inn det engelske ordet og trykk på translate 1
Anbefalte innlegg