Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe moped, hvilken?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp hatt konfirmasjon nå og har lyst på en moped :)

Det jeg lurer på er hvilken moped bør jeg velge? Har sett litt på derbi drd og reju rr. Drd liker jeg godt(utsende) men rr er litt rar synes jeg.

 

Det jeg er på utkikk etter er en moped som er kul(selvfølgelig), god fart uten plombe og med plombe(ca. 45 eller mer med) og den bør være beregnet for vei(dekkene). Hadde vært greit med en mop som ikke lager så mye mer lyd etc. uten plombe. Hadde vært greit med firetakter da jeg slipper det med olje i bensisnen.

 

Håper at noen finner noen som passer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken prisklasse ser du etter? Og ikke kjøp 4 takt, går som en dass i blant annet oppover. Og de fleste 2t akts motorene trenger du ikke olje i tanken. Sitter en egen oljetank under salen som regel. 2 takt trenger også mindre vedlikehold. Har hørt at Derbi syklene er veldig lette og trimme, og dem går også utrolig bra med trim. Aprilia og Gilera er også noe du bør ta en titt på, omtrent samme delene som derbi bare andre kåper. Har ikke så mye peiling på Reju.

Lenke til kommentar

Vil ha så billig som mulig uten at det går utover kvalitet etc. Vil helst holde meg under 20k. Er ikke så veldig interesert i å bruke alle pengene jeg fikk i konf på mop. Trenger ikke være en ny heller(hvis drere finner en brukt på finn f. Eks. )

Endret av Thorodan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...