Gå til innhold

BK: View!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann, denne gangen ble ferga mikroskopisk i forhold til bakgrunn, liker at du fremhever det voldsomme mot naturen..du er faktisk en mester når det gjelder Svein :thumbs:

Takk, takk Terje! Flott med sådanne tilbakemeldinger....! :yes:

Skrevet

Dette er stilig. Det været baki der får ikke frem turlysten i meg akkurat. Jeg pleier å lengte etter tur når jeg ser fjell, men i dette tilfellet gjør jeg ikke det.

Alikevel, disse skyene passer så godt inn, og er med og gjør bildet både mer spennende og helhetlig. Panorama uten skyer blir gjerne litt smalt. Her har hele bildet en sammenheng.

Nydelig solskinn gjennom skylaget her og der.

Kjempefint!

Skrevet

Herligt lys/tone og stemning i bilde.bilde en henter frem en gang til og ser over,litt støy?

Takker Tor r!

Litt støy tåler vi ja... ;)

Skrevet

Dette er stilig. Det været baki der får ikke frem turlysten i meg akkurat. Jeg pleier å lengte etter tur når jeg ser fjell, men i dette tilfellet gjør jeg ikke det. Alikevel, disse skyene passer så godt inn, og er med og gjør bildet både mer spennende og helhetlig. Panorama uten skyer blir gjerne litt smalt. Her har hele bildet en sammenheng. Nydelig solskinn gjennom skylaget her og der.Kjempefint!

Takker 40D! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...