Tamriel Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 hei jeg skal til tyrkia juli og jeg er avhengig av snus.. men de selger det ikke i tyrkia.. bare røyk. pappa vet at jeg snuser men får ikke lov til å røyke.. men hvordan skal jeg forsyne meg med snus der borte? kan jeg gå inn til flyet med 15 snus pakker? jeg har ikke råd til å kjøpe så mange snus på engang. pappa lar meg ikke røyke så hva skal jeg gjøre i tyrkia uten snus? taker for tips
LKUK Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 TaxFree. Kjøp, hamstre for alle penga, bruk kvoten til personer du drar med.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 Iflg denne http://www.a16.name/no/tyrkia/toll/ er kvoten for import av snus til Tyrkia er 50 gram, dvs 2 pakker porsjonssnus (ca 22 g hver).
paithlezz Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 Kjøp snus der hvis de har noe norsk kafe elns? Sett det i spania
Tamriel Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Skrevet 14. mai 2012 Kjøp snus der hvis de har noe norsk kafe elns? Sett det i spania nei andre tips
LKUK Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 dårlige tips Hvorfor spør du i det hele tatt om tips og råd når du ikke tar imot en dritt? Slutt å snus, eller hold kjeft og slutt å klage 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå